Sunday, June 7, 2009

suke3x..

Hari ni aku suka..

...sebab dapat makan dengan adik aku, lepak sama2 dan berkongsi kisah hidup yang penuh suka duka..

Hari ni aku suka...


...sebab dapat call dari rumah, dapat berbual dengan mamanda dan juga abahnda serta adik2nda yang sering suruh aku beli itu ini...

Hari ni aku suka...

...sebab dapat beg baru dari U.S..weee~
and...yang paaaaaaling aku suka sgt2 bila aku jumpa benda ni...

Yup, aku pun rindu sama korang...uwaa..*terharunye*

p/s: kredit untuk Incik Umar Farouk yang hot sebab menjadi posmen untuk budak Penn State yang tak balik summer ni..hehee...and tenkiyu very2 much to Bai!! aku rindu sama kamu juga..*hug n kisses*~



4 comments:

  1. waaaaaaaaaaaa sumpah terharu ngan post ni. no prob. no prob. ;) hope to meet u in us nanti ok??? :) ko g uni mane ek?

    ReplyDelete
  2. bina g rit..haha..menyibuk ja aku nie..=P

    ReplyDelete
  3. gud2 mkcik..nt ak lntik hang jd P.A aku..haha

    ReplyDelete
  4. bleh aja weyh,tapi mau bayar aaa..=P

    ReplyDelete