Sunday, February 14, 2010

i'm happy for them


salam..
I'm really2 excited
after knowing that my senior, Kak Diyana has pregnant for 2 months!
It was really sweet to know that..=D
Baby, cepat2 la kuar nanti boley main2 ngn kak bina okey~~
Congrats to mama-papa-to-be
Kak Diyana n Abg Umar!

and..my friend at my age are getting married!!*jump jump*
I'm just really happy after she invites me to her engagement ceremony
this August.
Sorry, I can't go. But for sure I'll post something for you.
Nice nice nice nice one..!!
Alhamdulillah..~



p/s: Ko pehal excited sgt tlompat2..bukan ko nk dpt baby or nk kawen ke..ngahaha. sengal..=D

4 comments:

  1. bile la plak ak nk dengar berite ko bertunang ek? ko nk jemput ak x??? hahah

    ReplyDelete
  2. weh...ape la ko ni..ak xdenyeee laaa!!
    ak tggu donghae oppa propose lu..kan dia ckp dia xsaba nk kawen then nk jd ayah kpd anak2 yg comel2..sweet sgt..~hehe

    ReplyDelete
  3. kwn kak bina mse skolah..kwn sekelas..hiii

    ReplyDelete