Sunday, August 16, 2009

kenduri kendarah

Baru sekarang aku tahu
bukan senang nak buat kenduri ni..

Baru sekarang aku rasa
betapa penatnya mengadakan kenduri ni
tambah2 lagi bila kekurangan kakitangan yang nak menolong
tapi ahli tukang makan berlebih-lebihan pula..

Fuu..penat sangat2 la
haha
Tapi tak kisah la kan
siyes best dapat tengok orang makan

Ni baru kenduri doa selamat
tetamu yang dijemput pun lebih kurang 100 orang je
baru kenduri doa selamat dow
bukan kenduri kawen lagi..

Huhu..
Nanti tak payah buat kenduri kawen boley tak?


****************************************************************

p/s: asjdbfcn rger cge auhs hc wehc axn zakjbjmcakjc wagecf uashgec jag d sgcfsa knckhg skasnxdh skunx chkjsag ncfsjh cfgsa j ksnxka sxd mnsxfbcytn. Paham?





2 comments:

  1. apekah maksud footnote ko tuh? ad maksud yg terselindung ke? hahah...
    kenduri selamat n kesyukuran sempena ko nk fly ke?
    haha, kenduri kawen nanti jgn lupe jemput ak.

    ye ye...ak janji x wt cmtuh lag, insyaallah...if ak g RIT. mane tau, tetibe ak nk g Indiana plak ke. hahah,

    ReplyDelete
  2. kan penat kan buat kenduri.
    ececeh~macam aku tahu je kan.haha.
    tu laa.sape suruh xajak aku.
    kalau tak boleh laa aku tolong2..
    tolong abiskan makanan.
    ahahhaha. ;P

    ReplyDelete