Sunday, August 30, 2009

Warkah dari Rochester

Salam semua...

Setelah melalui perjalanan beribu batu,
akhirnya aku menjejakkan kaki ke bumi Amerika ini
dengan izin Yang Maha Esa
dengan restu dari ayah dan bonda
dengan iringan doa2 insan2 tersayang
tanah ini berjaya aku jejaki..

Ya Allah,
sungguh indah ciptaan mu..subhanallah
Terpegun seketika aku melihat kecantikannya
dari sudut jendela kapal terbang yang aku naiki
awan2 berkepul2 bagai sehampar permaidani gula2 kapas..

Ya Allah,
redhailah perjalananku disini
aku datang dengan segenggam tekad yang tegar
ingin berjaya di persinggahan yang singkat ini
sebagai bekalan ke kehidupan yang abadi di sana..

Ya Allah,
Lindungilah orang2 yang aku sayangi
Hanya pada-Mu aku memohon perlindungan
Sesungguhnya aku sangat sayang pada mereka
Kurniakanlah kejayaan kepada aku dan teman2 seperjuanganku
Restuilah perjalanan kami di sini...


Indahnya ciptaan Yang Maha esa


mentari menyinari bumi

ngan Mimiey


gee, fadh and...=)

ngan cik Tim




6 comments:

  1. helo bina..!!
    selamat menjalani hidup baru di sana ya..
    =)

    ReplyDelete
  2. am i one of ur beloved one? hahah...i miss u a lot, fatim gak...kirim salam kt die ye.

    ReplyDelete
  3. alhadulillah selamat sampai sane.
    apekah yg cuba ditunjukkan di dlm gambar anda n cik mimey!
    apakah yg kamu berdua cuba lakukan!
    owh tidak~
    ahhhaha ;D

    p/S:jaga diri elok2 kat negara org tu.

    ReplyDelete
  4. atin > thanks atin..=)

    pae > of cos la pae..dun 4get us here yeah!

    arque > haha..tu mimiey nk ngurat aku tu..=p

    ReplyDelete
  5. waa...best nye akak da pegi ovesi..hehe

    ReplyDelete