Tuesday, January 6, 2009

Di atas normal..


Tahun baru..sem baru..klas baru..

Hurm..
sumenye da kmbali spt asal. Esok da stat klas. Sem ni ialah sem utk struggle gle2.. Sebenarnya, aku baru sembuh daripada 'demam rumah' ataupun dlm kata lain, homesick. Tidak dapat dikesan sebab musababnya tapi ak nak mulakan sem ni dgn smngat yang baru...yeah!

+ My targets..

1) Study, study and study super2 duper2 hard..
2) Nk berjimat cermat...nasi skali sehari..(bole ke??) well..wait n see..haha
3) Nk call family once a week
4) Nk kurangkan sikap suke mgenakan orang..(nk jadi baik cket)
5) No more study last minute
6) No more last minute assingments

Hope that i can achieve all of them..

Sebenarnyekan ni aku nk cte cket time ak sampai kt cmara ni...gini ctenye..

Alkisahnye...

Aku melangkah msuk ke bilikku dgn barang2 aku skali. Beg punye la besar mcm org nk g buat Haji lagaknye. Ak heret punye heret. Tibe2...........

Tiba2 aku rase sth pedih kt tapak kaki aku. Pedihnye mnusuk2..aku pun stop la kjap. Tengok2....eh2, darah!.. Pehal ni? belek punye belek..rupe2nye aku tpijak KACA! Aik, dari mane dtgnye kaca ni? Hmm..aku lihat di sekelilingku. Hah....hah, ok! got it...ini rupe2nye...

Mane kaca tingkap yg kt tgh2 tu??

Oho...ini dia. Di sini ia terdampar. Agak2 nye la kan mcm ni la ye kalo org kata 'hatiku hancur berderai bagai kaca terhempas ke batu?'


Oh, hncur bderai...

Ak mgetahui kerjaan sapekah ini tetapi ak xmau la mnuduh kan..hehe.. it doesn't matter anyway but part yg leceh skali tu nk bersihkan serpihan2 halus kaca tu..seksa tol.. Bdarah2 tpk kaki dbuatnye..hurm

Xpe2..aku mnerimanya dgn redha andai ak yg dtkdirkn utk mmbersihkan kaca2 itu..:-)..

p/s : tingkap aku da jd cacat le..

2 comments:

  1. hehe..sebenonya aku dah tahu dah benda nie..lupa plak nak warning kat ang..hee..

    ReplyDelete