Sunday, January 25, 2009

YeaY..balik rumah~

Mlm ni...

mlm ni ak balik rumah..hahaha..suke3. Suda lme menantikan saat ni wlaupun smester hanya baru bermula 3 minggu. Serangan 'demam rumah' yang teruk melanda aku pd minggu ketiga semester. Ahuks...teruk sgt smpai xdpt nk bangun. Kidding2! tu da demam len kalo xdpt bangun tu... Antara symptom2 yg aku hadapi ialah aku menelefon ke rumah 2-3 kali sehari...sampai mama aku bebel2 sbb kerap sgt call umah...hehe. Da org da rndu nk wat cmne lg? Xtrtanggung la weh...Adik bongsu aku pulak xabes2 hntar sms ckp dia rindu aku. Lg la parah demam aku ni..haiya. Kamu tatawuu ka kakak kamu ni da thp ICu da rndu kat umah ni...haiya~
Tapi..tapi. Tapi demam ni akan sembuh x lame lg. Bape jam je lg ni b4 aku nek bas kat Seksyen 17 tu. Yahuuu..Villa 36, U wait 4 me ea!! Alia, tggu Kak Bina kelik dumoh deh!! Riang ria semacam je~

~Yeay2..balik umah~

No comments:

Post a Comment