Tuesday, May 19, 2009

mari mrapu cket...part 2

aku tak kisah...
kalau korang nak mengutuk aku suke merapu2 ke
aku suke nyanyi lagu Wonderpet ke, perangai cam budak2 ke
memang aku tak kisah

aku tak kisah...
kalau korang nak gelakkan aku tersalah masuk kelas ke
selalu jatuh tangga kat library ke, tersalah tegur orang ke
memang aku tak kisah

tapi..

aku memang kisah...
kalau korang melukai hati orang2 yang aku sayang
macam famili aku, kawan2 baik aku dan seangkatan dengannya
sebab aku dah sayang diorang seluruh jiwa raga aku

aku memang kisah...
kalau buku Calculus aku kena curi kat library seminggu sebelum final
dan aku terpaksa beli buku Calculus baru,
sebab aku dah anggap buku lama tu macam teman tapi mesra aku sendiri

p/s: Rindu weh buku Calculus aku tu. Harap2 orang yang amik tu jaga dia dengan baik sebagaimana aku menjaga dia dari kecil hingga la dewasa *ape aku merepek ni?*. Setakat ini sahaja ye kita bertemu..izinkan Pinkribena mengundur diri dahulu..semoga bertemu di lain warkah...zasss~

2 comments: