Monday, May 25, 2009

Rest in peace my friend..

Pukul 6 pagi td...

Aku bangun dari katil aku untuk menunaikan solat subuh. Bila aku keluar dari bilik, aku melihat roomate aku sedang menangis di hadapan latopnya. Aku bertanya kepada dia mengapa dia menangis. Lantas dia menyuruh aku melihat di skrin latopnya..klik sini..

Astaghfirullahalazim..innalillahiwainnailaihirajiun..

Hanya kalimah itu yang mampu aku ucapkan. Walaupun belum sempat mengenali arwah lebih dekat, walaupun pernah tumpang kereta kancilnya ke intec sekali dua, walaupun pernah makan kfc ramai2 waktu summer sem dengan arwah namun kehilangannya bagaikan sebuah mimpi. Semoga keluarga arwah diberi kekuatan untuk menghadapi dugaan maha hebat ini. Takziah buat keluarga arwah...

Al-fatihah buat kawanku Nublan Zaki Norhadi...semoga bahagia di sana..amin


No comments:

Post a Comment